UA
Управління Держпраці у Чернігівській області
"Кожен має право на належнi, безпечнi та здоровi умови працi"
Конституцiя Украïни, ст.43
menu.authorize

Управлінням підведено підсумки розгляду звернень громадян за 9 місяців 2018 року

Управлінням підведено підсумки розгляду звернень громадян за 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до Управління надійшло 548 звернень громадян, у тому числі від заявників 144 звернення надійшло поштою, 76 – на особистому прийомі, 146 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 182 – через органи влади. Вирішено по суті 443 звернення громадян, у тому числі, надано 54 роз’яснення. За 9 місяців 2018 року до Управління надійшло 548 звернень громадян, у тому числі від заявників 144 звернення надійшло поштою, 76 – на особистому прийомі, 146 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 182 – через органи влади. Вирішено по суті 443 звернення громадян, у тому числі, надано 54 роз’яснення.

Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 50 заявникам (9% від загальної кількості звернень), 8 звернень (1%) направлено за належністю.

 

З загальної кількості звернень 325 (59%) стосуються питань охорони праці та промислової безпеки, оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інших), у тому числі 8 – з питань виплати мінімальної заробітної плати нижче мінімальної. Факти, викладені у зверненні, не підтвердилися (2 анонімних звернення не перевірялося).

 

Крім того, 161 звернення (28%) стосувалися питань трудових відносин (неоформлення трудових відносин, правомірність звільнення тощо).

 

У звітному періоді  до Управління надійшло 34 запити на публічну інформацію.

 

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

 

Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань. Зокрема, керівництво Управління проводило особистий прийом громадян згідно з графіком, на якому прийнято 238 осіб.