UA
Управління Держпраці у Чернігівській області
"Кожен має право на належнi, безпечнi та здоровi умови працi"
Конституцiя Украïни, ст.43
menu.authorize

Управлінням підведено підсумки розгляду звернень громадян за 9 місяців 2018 року

Управлінням підведено підсумки розгляду звернень громадян за 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до Управління надійшло 548 звернень громадян, у тому числі від заявників 144 звернення надійшло поштою, 76 – на особистому прийомі, 146 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 182 – через органи влади. Вирішено по суті 443 звернення громадян, у тому числі, надано 54 роз’яснення. За 9 місяців 2018 року до Управління надійшло 548 звернень громадян, у тому числі від заявників 144 звернення надійшло поштою, 76 – на особистому прийомі, 146 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 182 – через органи влади. Вирішено по суті 443 звернення громадян, у тому числі, надано 54 роз’яснення.

Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 50 заявникам (9% від загальної кількості звернень), 8 звернень (1%) направлено за належністю.

 

З загальної кількості звернень 325 (59%) стосуються питань охорони праці та промислової безпеки, оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інших), у тому числі 8 – з питань виплати мінімальної заробітної плати нижче мінімальної. Факти, викладені у зверненні, не підтвердилися (2 анонімних звернення не перевірялося).

 

Крім того, 161 звернення (28%) стосувалися питань трудових відносин (неоформлення трудових відносин, правомірність звільнення тощо).

 

У звітному періоді  до Управління надійшло 34 запити на публічну інформацію.

 

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

 

Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань. Зокрема, керівництво Управління проводило особистий прийом громадян згідно з графіком, на якому прийнято 238 осіб.

Новини
Трагiчнi випадки
Смертельно травмовано трьох працівників внаслідок ДТП Смертельно травмовано трьох працівників внаслідок ДТП Детальніше...
Смертельний нещасний випадок внаслідок падіння дерева Смертельний нещасний випадок внаслідок падіння дерева Детальніше...
Нещасний випадок внаслідок електротравми Нещасний випадок внаслідок електротравми Детальніше...
Груповий нещасний випадок внаслідок ДТП Груповий нещасний випадок внаслідок ДТП Детальніше...

Всi випадки...