UA
Управління Держпраці у Чернігівській області
"Кожен має право на належнi, безпечнi та здоровi умови працi"
Конституцiя Украïни, ст.43
menu.authorize

Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2018 році

Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2018 році

У 2018 році до Управління надійшло 773 звернення громадян (на 111 звернень менше у порівнянні з 2017 роком), у тому числі від заявників 209 звернень надійшли поштою, 104 – на особистому прийомі, 228 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 232 – через органи влади. У 2018 році до Управління надійшло 773 звернення громадян (на 111 звернень менше у порівнянні з 2017 роком), у тому числі від заявників 209 звернень надійшли поштою, 104 – на особистому прийомі, 228 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 232 – через органи влади.

Позитивно вирішено 650 звернень громадян (84 % від загальної кількості звернень).

Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 61 заявнику (7,9 % від загальної кількості звернень), 11 звернень (1,4 %) направлено за належністю.

 

Пріоритетними продовжують залишатися питання:

- охорони праці та промислової безпеки, оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інші) – 448 звернень (58 % від загальної кількості), у тому числі 8 – з питань виплати заробітної плати нижче мінімальної (при розгляді звернень факти виплати заробітної плати нижче мінімальної не підтвердилися);

- трудових відносин (незаконне звільнення, не оформлення трудових відносин) – 208 звернень (27 %).

 

Більшість звернень щодо невиплати заробітної плати стосувались керівництва ПАТ «Чернігівській завод радіоприладів» – 75 звернень.

 

У 2018 році до Управління надійшло 43 запити на публічну інформацію.

 

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

 

Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян, вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань. Зокрема, керівництво Управління проводило особистий прийом громадян згідно з графіком, на якому прийнято понад 300 осіб.

Новини
Трагiчнi випадки
Під час валки дерев смертельно травмовано лісоруба в Новгород-Сіверському районі. Під час валки дерев смертельно травмовано лісоруба в Новгород-Сіверському районі. Детальніше...
Смертельний нещасний випадок на будівництві ТОВ Смертельний нещасний випадок на будівництві ТОВ "ОСНОВА-БУД-7" Детальніше...
На прилеглій території корпорації  На прилеглій території корпорації "Укртрансбуд" 14 січня поточного року стався смертельний нещасний випадок Детальніше...
Смертельно травмовано трьох працівників внаслідок ДТП Смертельно травмовано трьох працівників внаслідок ДТП Детальніше...

Всi випадки...