UA
Управління Держпраці у Чернігівській області
"Кожен має право на належнi, безпечнi та здоровi умови працi"
Конституцiя Украïни, ст.43
menu.authorize

Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2018 році

Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2018 році

У 2018 році до Управління надійшло 773 звернення громадян (на 111 звернень менше у порівнянні з 2017 роком), у тому числі від заявників 209 звернень надійшли поштою, 104 – на особистому прийомі, 228 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 232 – через органи влади. У 2018 році до Управління надійшло 773 звернення громадян (на 111 звернень менше у порівнянні з 2017 роком), у тому числі від заявників 209 звернень надійшли поштою, 104 – на особистому прийомі, 228 звернень через Державну установу «Урядовий контактний центр», 232 – через органи влади.

Позитивно вирішено 650 звернень громадян (84 % від загальної кількості звернень).

Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 61 заявнику (7,9 % від загальної кількості звернень), 11 звернень (1,4 %) направлено за належністю.

 

Пріоритетними продовжують залишатися питання:

- охорони праці та промислової безпеки, оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інші) – 448 звернень (58 % від загальної кількості), у тому числі 8 – з питань виплати заробітної плати нижче мінімальної (при розгляді звернень факти виплати заробітної плати нижче мінімальної не підтвердилися);

- трудових відносин (незаконне звільнення, не оформлення трудових відносин) – 208 звернень (27 %).

 

Більшість звернень щодо невиплати заробітної плати стосувались керівництва ПАТ «Чернігівській завод радіоприладів» – 75 звернень.

 

У 2018 році до Управління надійшло 43 запити на публічну інформацію.

 

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

 

Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян, вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань. Зокрема, керівництво Управління проводило особистий прийом громадян згідно з графіком, на якому прийнято понад 300 осіб.

Новини
Трагiчнi випадки
Нещасний випадок стався у Філії Ірванцівський торфозавод ДП «Чернігівторф» Нещасний випадок стався у Філії Ірванцівський торфозавод ДП «Чернігівторф» Детальніше...
Нещасний випадок з тяжкими наслідками призвів до смерті працівника Нещасний випадок з тяжкими наслідками призвів до смерті працівника Детальніше...
Смертельний нещасний випадок стався в ПрАТ Смертельний нещасний випадок стався в ПрАТ "Чернігівський механічний завод" Детальніше...
Смертельний випадок в КП «Вербівка» Ріпкинського району Смертельний випадок в КП «Вербівка» Ріпкинського району Детальніше...

Всi випадки...