UA
Управління Держпраці у Чернігівській області
"Кожен має право на належнi, безпечнi та здоровi умови працi"
Конституцiя Украïни, ст.43
menu.authorize

Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2019 році

Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2019 році

У 2019 році до Управління надійшло 763 звернення громадян, у тому числі, 210 звернень надійшли поштою, 112 – на особистому прийомі, 264 звернення через Державну установу «Урядовий контактний центр», 177 – через органи влади. У 2019 році до Управління надійшло 763 звернення громадян, у тому числі, 210 звернень надійшли поштою, 112 – на особистому прийомі, 264 звернення через Державну установу «Урядовий контактний центр», 177 – через органи влади.

Вирішено по суті 646 звернень громадян (85 % від загальної кількості звернень).

Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 68 заявникам, 12 звернень направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

 

Пріоритетними продовжують залишатися питання:

- охорони праці та промислової безпеки, оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інші) – 456 звернень (60 % від загальної кількості), у тому числі 3 – з питань виплати заробітної плати нижче мінімальної (один факт виплати заробітної плати нижче мінімальної підтвердився);

- трудових відносин (неоформлення трудових відносин, правомірність звільнення тощо) – 194 звернення (25 % від загальної кількості).

 

Більшість звернень щодо невиплати заробітної плати стосувались керівництва ПАТ «Чернігівській завод радіоприладів» – 27 звернень, ТОВ «Італтекс Меріно» – 26 звернень, ТОВ «Уніформ» – 15 звернень.

 

У 2019 році до Управління надійшло 47 запитів на публічну інформацію.

 

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

 

Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань. Зокрема, керівництво Управління проводило особистий прийом громадян згідно з графіком, на якому прийнято понад 250 осіб.