Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2020 році
19 січня 2021У 2020 році до Управління надійшло 666 звернень громадян (на 97 звернень менше у порівнянні з 2019 роком), у тому числі, від заявників 171 звернення надійшло поштою, 128 – на особистому прийомі, 222 звернення через Державну установу «Урядовий контактний центр», 145 – через органи влади.
Вирішено по суті 586 звернень громадян (88 % від загальної кількості звернень).
Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 43 заявникам (6,4 % від загальної кількості звернень). 24 звернення (3,6 %) направлено за належністю.
Пріоритетними продовжують залишатися питання:
– охорони праці та промислової безпеки, оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інші) – 395 звернень (59 % від загальної кількості), у тому числі, 3 – з питань виплати мінімальної заробітної плати;
– питань трудових відносин (неоформлення трудових відносин, правомірність звільнення тощо) – 177 звернень (27 % від загальної кількості).
У 2020 році до Управління надійшло 31 запит на публічну інформацію.
Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.
Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян, та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань.