Інформація про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Управління Держпраці у Чернігівській області за 9 місяців 2022 року

27 жовтня 2022

За 9 місяців 2022 року до Управління Держпраці у Чернігівській області надійшло 215 звернень громадян,  у т.ч. 68 (32%) – через Державну установу «Урядовий контактний центр, 30 (14 %) – через органи влади.

Розглянуто – 211 звернень (98%), в т.ч. надано 36 роз’яснень. Звернення розглянуті без порушення термінів у строки відповідно до чинного законодавства.

Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 2 заявникам (1% від загальної кількості звернень); 10 заявників (4,7 %) відмовились від розгляду своїх звернень,  2 звернення (1%) направлено за належністю.

Пріоритетними продовжують залишатися питання:

– 105 звернень (48,8% загальної кількості) стосуються питань оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інш.);

– 73 звернення (34%) – питань трудових відносин (неоформлення трудових відносин, правомірність звільнення, припинення дії трудового договору у період воєнного стану тощо).

На сайті Держпраці у Чернігівській області розміщено 2 інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян та суб’єктів господарювання області.

У звітному періоді до Управління Держпраці у Чернігівській області надійшло 23 запити на публічну інформацію.

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань.