Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2021 році
14 Січня 2022У 2021 році до Управління надійшло 653 звернення громадян (на 13 звернень менше у порівнянні з 2020 роком), у тому числі від заявників 201 звернення надійшло поштою, 80 – на особистому прийомі, 186 – через Державну установу «Урядовий контактний центр», 186 – через органи влади.
Вирішено по суті 562 звернення громадян (86 % від загальної кількості звернень), з них надано 50 роз’яснень.
Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 41 заявнику (6,2 % від загальної кількості звернень). 32 звернення (4,6 %) направлено за належністю.
Пріоритетними продовжують залишатися питання:
– оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інших) – 360 звернень (55 % від загальної кількості);
– трудових відносин (неоформлення трудових відносин, правомірність звільнення тощо) – 181 звернення (28 % від загальної кількості).
У 2021 році до Управління надійшло 89 запитів на публічну інформацію.
Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.
Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань.