Управлінням підведено підсумки роботи з розгляду звернень громадян у І кварталі 2021 року

28 квітня 2021

За І квартал 2021 року до Управління надійшло 220 звернень громадян, у тому числі від заявників 84 звернення надійшли поштою, 19 – на особистому прийомі, 54 звернення – через Державну установу «Урядовий контактний центр», 63 – через органи влади.

Вирішено по суті 173 звернення громадян, у тому числі, надано 14 роз’яснень.

Відповідно до статей 5, 8 Закону України «Про звернення громадян» відмовлено у задоволенні 6 заявникам.

Пріоритетними продовжують залишатися питання:

– оплати праці (невиплати заробітної плати, невиплати розрахункових коштів при звільненні, індексації заробітної плати та інших) – 154 звернення (69 % від загальної кількості);

– трудових відносин (неоформлення трудових відносин, правомірність звільнення тощо) – 42 звернення (17 % від загальної кількості).

У звітному періоді до Управління надійшло 18 запитів на публічну інформацію.

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів виконавчої влади, мешканцям області надаються необхідні консультації при оформленні заяв, проводиться роз’яснювальна робота.

Управління приділяє значну увагу вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань. Зокрема, керівництво Управління проводило особистий прийом громадян згідно з графіком.